"Ibland är det mycket månad kvar i slutet av pengarna"

Godmorgon alla!
Sovit gott?
Jag har sovit ganska dåligt som ni kan läsa i förra inlägget men nu är jag uppe pigg och glad=)
Jag tror att det kommer bli en bra dag idag och jag kan inte vänta tills jag får komma hem och städa. En sån dag är det. Jag har inte städat på länge så igår blev det en utrensning och sommartema på rummet istället för mörka färger. Kalas blir det på fredag också och jag ska städa så att mamma slipper.

En på jobbet sa något smart.
"Ibland är det mycket månad kvar i slutet av pengarna"
   Tyckte jag var bra sagt.

Hoppas ni är glada och nöjda nu när lönen kommer.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ha en bra dag! :]

2008-06-26 @ 07:49:36
URL: http://absolutelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0