GRATTIS!!

Det låter hur ego som helst att göra en fet rubrik med GRATTIS MIG men det är ju så.
Hela familjen kom upp och sjöng och det var första gången i mitt liv som jag inte legat spänd och väntat på att de ska komma in och sjunga och höra hur de prasslar utanför rumsdörren.

Nu är det bara ett problem! Efter 20, vad har man att se fram emot då? Ja, självklart barn och bröllop och allt men rent åldersmässigt så är det ju inget mer man behöver uppnå. Gå på krogen får man, köpa alkohol får man och sitta i fängelse får man. Från att vara ett litet sött barn blir man på några år en vuxen människa som ska ta ansvar för sig själv. Men nu är det ju så att om jag är vuxen nu så betyder det att jag kommer vara som jag är nu i resten av mitt liv. Det i sin tur betyder att jag kommer vara en otroligt barnslig och omogen människa=) höhö.
 
Såhär dags står jag på jobbet och har till och med hunnit köpa en tårta till kollegorna. Jag ville ha lite fritid idag så jag fick sluta vid 17.00. SKÖNT!!!

Det verkar bli en ny storm eller något också för det blåser rätt kraftigt. Kan inte låta bli att tycka synd om alla som bor på landet och i små stugor som blir strömlösa! (Oj, jag är nog vuxen om jag bekymrar mig för de på landet)

Ha en bra dag=)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-06-24 @ 10:08:41
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0