GRATTIS MAMMA

Grattis kära mor på födelsedagen! Alla hemma har ju dock jobbat hela dagen men vi tar det när du kommer hem.

Det känns inte som att det är fredag idag. Jobbet har varit riktigt jobbigt och jag höll på att falla ihop den sista timmen. Sedan hade jag ju cyklat idag eftersom att det var fint väder och jag behöver lite motion. Jag släpade på ett supertungt paket som P skulle ta med sig till tyskland och på hemvägen skulle jag handla lite till tårtan vi har gjort. Nu är jag hemma i alla fall och jättetrött. Mamma kommer snart hem så det blir till att fira med pizza(ingen orkar laga mat) och tårta som jag och bror har gjort. Pappa har väl mest kollat på fotboll om jag ska vara ärlig=P

Innan jag stack till jobbet var jag på skolavslutning i kyrkan för att höra en låt som de hade sagt att de skulle sjunga, dock så fick de inte sjunga den för att den inte passade i kyrkan men det var så fint. Alla grät och var trött, vilsna och bakfulla.
Ha det så bra ikväll alla=) kram på er

    


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0