Get over it! och trevlig midsommar

Jag hade planerat att sova länge idag för att få vila ut men klockan 9 börjar P stånka och stöna för att han är förkyld och var tvungen att snyta sig extra högt för att jag skulle vakna. Skit var det. Så nu sitter jag här lagom på humör...
Jag är för övrigt hes idag och allmänt trött i kroppen. Jag ska till P:s föräldrar först och äta sill(som jag inte äter) Sen bli det kusinerna för några snaps och middag. Kanske ett dopp i poolen också men det beror på hur jag känner mig. Jag har tv.n på i bakgrunden och det är fortfarande repriser från både Sveriges och Rysslands match och nu är det Tysklands alla mål i Tyskland-Portugal. Har de inget viktigare att visa än repriser på fotbollen??
Fotbollen verkar viktigare än alla nyheter i världen och det är mer uppståndelse om fotbollen än vad det är om krig i världen. TV, get over it! Nu ska jag i alla fall göra mig iordning för resten av dagen. Det blir en vit liten klänning som jag tar kort på sen!



Helt plötsligt blev jag sugen på en cosmopolitan!! Hmmm...undrar varför egentligen





Här är en bild som jag skulle vilja förklara som midsommar. Det ska bara vara lite regndroppar också=) Det är väl konstigt att det ska regna varenda midsommar! Men skitsamma, det är lika skoj för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0