Bra eller dåligt att lägga ut sig själv på internet?

Tycker du att det är bra eller dåligt att lägga ut sig på internet?
Med det menar jag då T ex blogga, bilddagbok eller också facebook. Just att lägga ut bilder på internet kan jag vara lite skeptisk till. Som på bloggen eller så. Jag är säkert jättenaiv och så men lite försiktig ska man nog vara.
Såg en artikel på expressen tror jag det var där några på redaktionen lekte inbrottstjuvar och skulle försöka hitta ett inbrottsoffer på facebook. Detta gjorde de genom att hitta någon som hade skrivit att den skulle iväg under en viss period eller var iväg och la upp en massa bilder från sin resa.
Jag vet inte hur pass försiktig man faktiskt borde vara.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig helg :)

2008-06-27 @ 09:54:00
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: S

Att lägga ut bilder har ju sina för o nackdelar. Men står man för det, man vågar ta kritik m.m. så ska man ju göra det!

Sen visar det ju också att man bjuder på sig själv mycket, bara. :D



Aja det är min åsikt! hihi. ha det bra

2008-06-27 @ 09:54:27
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0