Blev inte som jag hade tänkt mig

Ändrade planer! Jag kan ju inte direkt påstå att jag är ett superfan utav Sex And The City, eller rättare sagt när jag tittar på det så är det svårt att sluta. Jag tycker dock inte om att sitta och titta på film mitt på dagen eller till och med en hel dag så då blir det att man inte får tiden att räcka till ett avsnitt ens. Jag har fått låna olika säsonger i taget av min vän och jag är på andra nu som jag har haft i typ 4 månader utan att ha hunnit röra. Jag tror det är säsongerna som jag får i alla fall. Men nu blir det lite SATC i alla fall och sen får vi se när jag lyckas somna. Det blir ingen väckarklocka imorgon för min del, jag ligger nämligen några timmar minus sedan denna veckan.

Hej så länge=)

http://upload.moldova.org/movie/2007/dec/sex-and-the-city-movie-trailer.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0