Att göra på en lunchrast...

När man har lunch i en timme är det inte så mycket som man hinner med, även om man vill gå på stan och shoppa och äta god mat. Gärna ta en kaffe på starbucks också.

Men det blir inte alltid som man har tänkt sig. Solen som var vaken när jag gick till jobbet har tagit lunchrast och somnat eller något för här syns den inte till. Istället så regnar det hela tiden...kul!

Nej, det blir till att stanna inne och värma sin medtagna mat på mellan 6-7 minuter och ta av plasten och äta. Tidningen med korsorden i har jag gömt längst ner i tidningshögen i fikarummet så att ingen annan ska fundera på att lösa vidare på de. För första gången så är det korsord som jag kan lösa.

Den vegetariska maten som jag skulle testa hade smaken av ingenting och därför känns det som om jag inte har ätit någonting heller. Kanon verkligen! Superbra!

Vart är de glada minerna? Jo, de försvann någonstans bland molnen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0