Är Fajitan varm???

Jag gjorde världens klantigaste sak igår. Familjen satt och skulle äta Chicken fajitas och mamma hade köpt en ny fajitasförvarare eller vad man nu ska säga. En stor skålliknande sak som ska hålla värmen. Jag hade tagit en och lagt på tallriken och hade till och med hunnit speta på creme fraiche i botten. Sedan började mamma prata om sin skål och sa" den håller väl värmen bra". Jag var ju tvungen att känna på min då men tänkte inte på att jag hade creme fraiche på den och jag kunde ju inte bara känna i kanten, utan var tvungen att lägga hela handen över hela fajitan. Jag upptäckte att något var konstigt när fajitan var klippig och lite kall. Det är svårt att förklara så att det blir lika roligt men det var skitkul i alla fall=)

Kommentarer
Postat av: Lina o cassis

haha! kika gärna våran modeblogg :)

2008-06-22 @ 13:37:15
URL: http://lcfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0