Aldrig mer jobb

Jag är äntligen hemma!!! Efter ett helvete på jobbet! Allt har gått fel och allt har skitit sig. Ingen ordning på någonting och jag ville bara skita i allt och gå hem. Jag såg dessutom att jag har ett helvete till schema denna veckan och vet inte riktigt hur jag kommer att överleva...Jag måste måla naglarna idag och köpte naglack på Åhlens. Det kostade bara 49 kronor idag. Var halva priset eller något så jag tog två medan jag har chansen. Jag slängde mig i sängen och kollade på Sex And The City och nu är jag kanonsugen på Geisha men borde egentligen inte äta sån. Tänk på figuren Ela!!

Snart är det Dr Phil och det får jag väl se då och sen måla naglarna och till sist är det väl kväll och läggdags...igen!!

Jag hoppas på bättre väder i veckan. Alla går runt och pratar om det men jag vill inte ens se på prognoserna. Man blir ju ändå bara besviken...





Söt klänning!! Jag är inte så in to blommigt annars men den här var lite lagom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0