Absolut Citron och tårta...

Hejhej mina vänner!

Det var någon dag sedan jag skrev men jag var så himla sjuk igår att jag bara låg i sängen och kollade på film. Jätteskönt faktiskt.

Midsommar var supertrevlig. Jag åt hela dagen och spelade fotboll och huttade om vartannat. Och det var väl för väl att det regnade, annars hade jag inte trott att det var midsommarafton. Nu är det dumma bara att det går mot mörkare tider igen. Jag har funderat på det i två veckor och jag förstår egentligen inte varför man bor i detta land. Visst, det finns så mycket bra i landet och hade det varit dåligt hade man kunnat påverka det(lite i alla fall) men detta väder. Det är ingen som kan bestämma över det och tre fjärdedelar av året är helt kass. Bor man i Australien till exempel så är deras vinter som vår sommar. Det skulle inte förvåna mig om det blir regn hela denna sommaren också. Det gör iofs inget för jag ska ändå bara jobba och under mina veckor av semester så kommer jag att fly landet i alla fall. Nu syns ju inte min söta klänning som jag hade på på mig, utan det är tjocktröja som har åkt på pga kylan. 
Vädret spelade ingen roll denna dagen och vi hade hur mysigt som helst=)
Hoppas ni hade trevligt också.






 

Det slank ner en och annan Absolut Citron.
Tyckte det var fint med snapsglasen på bilden med. Försökte få glasen att se ut som de skålar, samtidigt som de representerar den svenska flaggan. Man ser klart och tydligt att färgerna förenar sig med varandra.





Efterrätt efter maten men förätt innan tårtan( Sa ju det, mycket mat)






Efterrätt i form av en tårta.




Lite godis och vindruvor på gjorde efterätten komplett och såhär såg det ut.






Där borta i den röda ringen ligger den stora staden(Firade midsommar på landet) och de stora regnmolnen också. Syns inte så tydligt men det var rätt mörkt där borta
.

Kommentarer
Postat av: - Shop Till You drop

hatar att det redan börjar bli mörkare!

2008-06-22 @ 13:31:55
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0