Varför stressa när man kan ta det lugnt??

Godmorgon! Jag är vaken, fast jag sover fortfarande!
Jag somnade inte förrän halv 1 igår och jag skulle upp 05.00.
Klockan ringde som bestämt klockan 05.00 men jag kunde inte förmå mig att gå upp.
"Ska bara sova i 5 minuter till" och så ställde jag klockan på 05.05.
Klockan ringde igen och likförbannat kunde jag inte gå upp. Sådär höll det på till klockan var 05.35 men jag orkade inte stressa för det. Jag tog min tid och hann precis komma i tid till jobbet och här har det inte varit så mycket i alla fall så jag har kunnat ta det lugnt.
Första morgonen efter semestern gick alltså bra med ingen panik och stress.
Jag ska Picknicka med L idag och det kommer bli supermysigt! Har verkligen saknat henne under de veckorna vi inte har setts.

Känner på mig att denna dagen kommer bli rätt lugn och stilla, men varför stressa när man kan ta det lugnt??

Kommentarer
Postat av: Lija

Upp fem?!?! Vad är det för jobb? Hade jag inte orkat!!

2008-07-30 @ 08:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0