Varför blir man röd varje år??

Varför är det så att människor aldrig lär sig att sola rätt?!
Jag ser en ifrån jobbet som har en illröd rygg och jag kan inte förstå varför man då sätter sig i solen och manska bränna sig. Det verkar som att folk tror att det är en bra grund för den riktiga solbrännan att bli knallröd först och sen bli brun. Jag vet inte om jag är beredd att hålla med=S
Det finns ju faktiskt solkräm. Jag har bränt mig så himla många gånger på kindbenen så är jag bara ute lite i solen så blir jag röd. Därför använder jag solkräm med faktor60+ just där, jag vet att det är mycket men jag behöver det där=)
Fast jag är nog inte bättre än er som bränner sig för jag gör det också. Det är bara irriterande att jag tillåter mig själv göra det VARENDA år=)


Kommentarer
Postat av: Niki

Sen finns det vissa som tycker att det är somrigt att se sådär röd ut. Men inte är det väl det, det är ju mycket mycket snyggare och fräschare framförallt när man har en snygg solbrun nyans.

2008-07-03 @ 20:05:31
URL: http://nikuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0