Tidig och svettig morgon

Godmorgon på er!=) Jag har varit uppe sedan 04.50

Jag hade sån huvudvärk igår när jag kom hem från jobbet. Jag hann inte ens säga hej till mamma och pappa utan gick upp och la mig för att vila. Min älskade vän som är Au Pair i USA ringde mig och va pratade LÄNGE!! Det är så mycket man har att prata om när man aldrig ses! Dessutom så är hon i en annan värld än mig här hemma där det mest spännande som händer ä att jag går till jobbet tidigt när igen annan är vaken!
I alla fall så somnade jag efter vårt samtal och vaknade inte förrä nu på morgonen med alla kläder och sminket på. Det blev en dusch och sen bil till jobbet.
När jag ska till mitt jobb kan jag välja att ta vägen förbi stationen och när jag körde utanför så var det en massa med stora väskor och jag har en känsla av att de snart är på Kastrup och väntar på sitt flyg till Maldiverna eller något annat trevligt. Vill också=(
Det känns dessutom som att jag håller på att svettas ihjäl! Sjukt varmt här!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hjälp vad tidigt! Och håller med om att det är en helt annan värld det där au-pair livet...var själv det i England - men kul att ni har möjlighet att ringa!:)



Hoppas du får en toppenbra dag!

2008-07-02 @ 08:00:15
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0