Tennis, glass och shopping i Båstad.

Hejhej! Jag skulle ha packat för jag åker iväg snart igen men det blev inte så. Hade en massa annat att göra som tog en massa tid. Dock har jag inte riktigt ännu listat ut vad det där annat har varit för något. Jag sa ju att jag skulle ta en massa bilder till från båstad och gå på kändisjakt men jag tror att det är lite tidigt för det. De kommer i slutet av veckan och helgen. Nu sitter jag i alla fall här och har precis duschat. Och mina läppar är jättetorra och det är jobbigt för något att ha på de har jag inte i närheten.
Jag ska hem till P och sova tänkte jag. Börjar klockan 9 till 18.30...suck.
Måste packa imorgon med och på fredag absolut!!
Datorn åker med på min resa men jag vet inte om det finns internet. Det känns som att det kommer finnas.




Centercourten och Peppe Engs backhuvud som syns nere i bild. Det råkade visst komma med.


Italienska glassbaren...Igen. De hade tyvärr inte blodapelsinen kvar så det blev en chokladkula men det var perfekt väder för lite chokladsmak. Inte så supervarmt så att man är sugen på något läskande som blodapelsin, utan mer kallt och läge för choklad=)



Kvällstennis med J. Björkman. Rolig match att titta på och mysigt väder. Inte för varmt och inte för kallt.



Mina skor som jag köpte med. Tyckte de var så söta och de passade till min klänning som jag köpte första gången jag var där i början av veckan=)



Nu blir det i alla fall läggdags för min del!!!
Hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: biljana

den där glassen såg god ut :)

2008-07-09 @ 22:58:54
URL: http://talktomyhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0