Sommarklänningar från Koola Anna...

Hejhej! Nu är jag hemma från båstad och det var superbra där. Det var kanonfint i lördags men i dag var det regnigt och kallare såklart. Jag hann shoppa lite grann i alla fall och två klänningar blev det.

Det är verkligen dags för mig att sova nu eftersom att jag börjar 16.00 imorgon.
Jag körde ensam vägen hem från båstad och det tar ju bara två timmar men ändå så känner man att det är påfrestande att sitta och koncentrera sig och nu är jag trött i ögonen.

Jag hade inte med kameran så mycket i båstad eftersom att jag lyckades slarva brot den och hitta den efter ett långt tag i en plastpåse bland mina klänningar. Aja, det får bli nästa gång som det blir bilder på livet eftersom att jag har bestämt mig för att jag ska köra dit imorgon med och sova där till onsdag för då börjar jag ändå sent.
Nu måste jag i alla fall sova!!! Puss på er

Påväg till kusinerna o co för att åka till Båstad.



Glass på Italienska. Ska du välja någon smak så ta en kula blodapelsin och en kula jordgubb!!!Yummie



Gata




För dig som inte vet så är det här på denna gatan som alla hänger. Eller ja de flesta i alla fall.Lite längre ner hittar du bland annat Peppes Bodega.



bild på havet tagen från strandpromenaden och det luktade APA. Det var så varmt och solen lyste på X antal ton tång som hade strandat vid kanten. Usch!! Outhärdligt


Mysig trappa


Förmodligen det finaste huset i Båstad






Klänningar=)



Ursäkta att det är så stökigt på mitt rum men jag orkar inte städa



Ryggen på klänningen och en smutsig spegel...


Klänning nummer två


Sååå


Och de söta knapparna

Kommentarer
Postat av: CJ

fina

2008-07-06 @ 23:36:04
URL: http://lovelylady.blogg.se/
Postat av: Fanny Gillbjer

fina klänningar

vilken frisyr är snyggast?

taaz.com

2008-07-06 @ 23:36:29
URL: http://fannygil.blogg.se/
Postat av: felicia

hoppas du haft en trevlig kväll :)

2008-07-06 @ 23:38:27
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Gauppivikt.blogg.se

Gud vad söta klänningar :D

2008-07-06 @ 23:38:52
URL: http://gauppivikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0