Packlistan...

Men ååh. Jag skulle ju packa och vad gjorde jag istället? Målade naglarna!

Okej, lika bra att jag skriver en packlista så att jag inte glömmer något.

Mobil/laddare
tandborste
dator/sladd
Kamera/Laddare
Nagellack
sminkborttagning
Vita vanliga skorna
En till klänning
nattlinne
solglas
ringar
plånbok!!!
solkräm(det SKA bli bra väder)
linne
Lakan(allergisk mot allt annat än mina egna)
kudden!!
handduk(stor,liten)
tjocktröja

Jag tror det är det som jag behöver packa med.Det som jag "redan har packat" ligger i en hög på golvet men jag fixar det imon...nattinatt

http://thorisson.com/bilder/nyheter/packa_vaskan.jpg

Kommentarer
Postat av: Markus

Hehe yes. Man blir liksom inspirerad av hans slappa tillvaro och livsfilosofi. Aha, har för mig att det har kommit ett simläger från Växjö till Båstad (jobba på Malenbadet) så det verkar vara populärt. Själv är jag inte från Båstad, har bara bott här i 2 år men jag trivs bra (även om jag ska flytta till hösten). Tycker också om att bara schteka tillsammans med sköna människor, härlig musik och gott dricka. Men hyr du hus här eller känner du någon som du bor hos? (om du hyr kunde du anordna världens party :D )

2008-07-05 @ 00:41:47
URL: http://blueoctober.blogg.se/
Postat av: Markus

Hehe yes. Man blir liksom inspirerad av hans slappa tillvaro och livsfilosofi. Aha, har för mig att det har kommit ett simläger från Växjö till Båstad (jobba på Malenbadet) så det verkar vara populärt. Själv är jag inte från Båstad, har bara bott här i 2 år men jag trivs bra (även om jag ska flytta till hösten). Tycker också om att bara schteka tillsammans med sköna människor, härlig musik och gott dricka. Men hyr du hus här eller känner du någon som du bor hos? (om du hyr kunde du anordna värdens party :D )

2008-07-05 @ 00:41:49
URL: http://blueoctober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0