När ska jag få vila?!

Det känns helt skumt att klockan bara är 07 och ändå så har jag varit vaken i över två och en halv timme!
Nu är jag i alla fall uppe och det känns tröttsamt. Hade velat sova ut idag. Verkar inte som att jag någonsin ska få göra det bara. Nu till helgen blir det ju båstad och på måndag är det morgon, IGEN och jag tycker inte om att gå upp tidigt. Det som är bra är ju såklart att man får sluta tidigt och jag ska försöka hitta en bikini med. Egentligen vore det roligare att beställa en bikini från nätet eller något istället för att köpa en som hälften av stan också har men det är jobbigt om det inte passar. En vecka till och sen ska jag ta semester! I alla fall ett litet tag. Jag är värd det...



TRÖTT!!

Kommentarer
Postat av: Johan

hitta du en bikini som passa då?

2008-07-03 @ 23:35:49
URL: http://craztek.blogg.se/
Postat av: Ela

Du, Johan jag kan inte komma in på din blogg. "Not found" säger den så jag får svara här istället=). Nej det gjorde jag inte och jag hade verkligen behövt en. Slutar med att man typ rusar ut ur affärerna med tårar i ögonen för att man ser tjock ut och det är speglar överallt:P

2008-07-03 @ 23:41:22
URL: http://elaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0