Luktar jag illa?

I vartenda rum som jag befinner mig befinner det sig minst en fluga! till och med på toaletten. Är det de som har invaderat eller är det bara jag som luktar illa?!
Jag lyckades döda en idag på jobbet och har gjort en egen flugsmälla av en tidning. Men varför är det så att en fluga som sitter på ett ställe flyger en liten runda och sätter sig på EXAKT samma ställe igen?!

Och det är väl för väl att flugan är så pass liten som den är. Egentligen så borde det ju om man kommer riktigt nära en fluga som har suttit på hästbajs i tre timmar se hur det bara flyger smuts och baciller när den landar. Borde ju egentligen skvätta en massa när den landar på din köttbit du ska äta till lunch.
Ja...ibland är det tur att man inte alltid ser allt.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha samma här. Hos min mamma. Alltid en jävla fluga efter oss? Haha...

2008-07-03 @ 12:08:30
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: CJ

hahaha d e varmt ute så ja tror inte d beror på dig om du inte har annat hemma som luktar illa :P

2008-07-03 @ 12:11:02
URL: http://lovelylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0