Hög musik med rutorna nerrullade!

Hejsan! Jag vet inte vad jag ska skriva idag..
Jag har haft en jättemysig dag i alla fall med L. Vi åkte ner till sjön och åt Ben and Jerrys och sen åkte vi en megarunda i bilen och lyssnade på musik med rutorna nerrullade. Det var så skönt!
Vi diskuterade varför det är svårt att vara som man vill i en liten stad. I stockholm är det okej att ha på sig vad som helst och folk kanske snackar men man kommer aldrig se de igen i alla fall. I en mindre stad kan man inte ha på sig vad som helst för att sticka ut från mängden och ser någon att man har något opassande på sig så går snacket runt i alla kretsar som känner varandra och dig! Jag är trött på det och ska hädanefter vara precis som jag känner för! Det är mitt liv och jag gör vad jag vill!

http://www.benjerry.se/images/pic_dethararvi_press_chocolate_fudge_brownie_oppen.gif

http://www.maklarna.nu/vaxjo/images/VaxjosjonNY.JPG

Förrestens å köpte jag ett klistermärke till datorn idag.



Jag tyckte den var så girlygirly och det gillade jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0