Har varit vaken i två och en halv timme

Godmorgon på er! Jag har redan varit vaken i 2 timmar och 30 minuter...mmm jag är supertrött. Jag var hyfsat pig när jag hade vaknat till men när jag körde ner till stan så vart det som om det var betongblock på ögonlocken. Vet inte vad som hände men så var det. Sedan satt jag i bilen i typ 10 minuter och kopplade av lite. Det är ju inte så mycket på morgonen men nu har jag sprungit runt konstant i två timmar fram och tillbaka till olika ställen...känns det som i alla fall. Jag slutar tidigt idag och det blir hem och duscha och sen till båstad igen. Sen är jag där tills på onsdag och kommer förhoppningsvis hem på förmiddagen då. Jag ska ta lite mer bilder denna gången så att du som inte ska dit kan se hur det är och jag ska se om jag hittar några kändisar. Jag såg bland annat Måns Zelmerlöv igår, WOW=P
Det blir något mer inlägg innan jag sticker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0