Frankrike here i come

God kväll!
Jag har hållt på att packa i en vecka känns det som men det är dags att få det färdigt nu med tanke på att jag åker 5 imon. Jag kanske loggar in imorgon och jag kommer så fort jag har tillgång att lägga upp bilder.
Jag ska till Sainte Maxime som ligger i södra Frankrike för dig som inte vet=)
Det kommer bli så bra så och jag ska koppla av!!

Jag ska packa med datorn också så jag gör det nu=)
Puss och kram med er och kolla in då och då för jag ska göra mitt bästa för att logga in så ofta som möjligt och jag tror att huset jag ska bo i har internet.

Ha det bra!!

http://www.francevuesurmer.com/photos/10provence_-_alpes_cotes_d_azur/665sainte_maxime/ecran/sainte_maxime001.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0