Farväl Frankrike!

Hejsan!! Jag är äntligen hemma och det känns både bra och dåligt, som vanligt.
Frankrike har jag alltid gillat och därför har jag ju inte mycket negativt att tycka om landet. Vi åkte ju bil dit för att få det lättare att ta oss till tennis och beach och allt som man gör på semestern så det resulterade ju i att färden dit tog sin lilla tid men vi hade det mysigt.

Jag orkar inte skriva så mycket nu iofs men jag ska göra det imorgon=)

Jag har inte haft tillgång till internet så jag får berätta allt i ett svep!

Bilden “http://www.carto.net/andre.mw/photos/1992/05/14_cavalaire_golfe_de_saint-tropez_esterel/1992070520_st_tropez.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Natti!!=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0