Ändra hårfärg med operation! slipp utväxten.

Då börjar jag jobba snart och just nu är jag jätterastlös. Jag vill göra något men vet inte vad det är jag vill göra=(
Jag har börjat få utväxt i mitt hår vilket gör att håret ser smutsigt ut när det precis har torkat från duschen.
Men jag har kommit på en lösning som förmodligen är ganska riskfull och dyr men det är bara en tanke.
Det borde finnas någon forskare i världen som kan forska fram hårfärgning med hjälp av benmärgstransplantation.
Om man byter ut den på sjuka människor(Vilket säkert är jättesmärtsamt) så kan de ju få ändrad hårfärg och även allergierna kan försvinna, vilket jag också är i behov av att bli av med. Jag har haft eksem sedan jag var liten och nu i Frankrike så kom de igen. Det är något konserveringsmedel som finns i kläder och tyger men även solkrämer och sånt.

Så om man kan byta ut någonting i kroppen så borde det alltså gå.

I framtiden så kan man alltså säkert beställa en tid för hårfärgning hos farbror doktorn.

          http://www.vgregion.se/ImageVault/Images/conversionFormatType_WebSafe/compressionQuality_0/width_415/filename_ACb4Bi1pH4W_yijfe4B3.jpg/height_281/preserveAspectRatio_0/storage_Edited/scope_4/ImageVaultHandler.aspx   =     http://www.herbatint.co.uk/img/swatches/PLATINUM%20BLONDE%2010N.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0