Vild fest på 1 ½ minut

Hejsan bloggen!

Jag ska skriva lite snabbt bara hur det var igår på tentan och så.

Tentan kändes som att den gick bra i alla fall och jag satt ju och pluggade till 05.30 ungefär och sen duschade jag och sist så blev det läggdags. Sov till 07.30 och åkte till skrivningen. Var hemma igen klockan 13.30 och skulle äta med Lovisa som kom hem igen från Lund en snabbis.

Efter det så åkte jag till Pontus och fixade iordning mig inför kvällens eftertentafes.

Trött och i softa partykläder åkte jag till Campus där förfesten drog igång. Vet inte vad klockan var men vi stack till utestället och hade roligt påvägen dit.
När vi varit inne i typ 1 ½ minut så dröjer det inte länge förrän en av mina studiekollegor står med halva framtanden utslagen. Det blev ren kaos när vi alla skulle leta upp den avfallna delen och där slutade min roliga, fulla och övertrötta kväll. Följde med denna kompisen hem och sen åkte jag hem efter en stund.

Aja, det var ju bra för mig att jag fick komma hem men å andra sidan så var det ju inte så jävla roligt för klasskompisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0