Jul, jul strålande jul

Hejhej och god jul och allt!!

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu.
Det är en massa saker som jag borde göra men jag orkar faktiskt inte på jullovet.
I julklapp fick jag i princip det som jag hade önskat mig.

Fyra marimekkoskålar av den mindre storleken.

Marimekkoskål

      + två blåa skålar också


Koppar från lagerhaus. Jag fick de i en mörklila färg som var supersnygg




Björn Axén - straight and curl


Björn Axén - Locktång





Ett par skitsnygga örhängen från Dubai som jag inte har någon bild på.

En vit morgonrock som var hur underbar som helst.

Ett paket frånbodyshop med bodyscrub, tvål och sånt.

En silversked, som jag brukar få.

Kläder.

lite smink

Jag kommer faktiskt inte ihåg allt men jag ska hem och kolla upp så skriver jag upp resten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0