Tänk att måla karuseller...

Tänk vad roligt att designa karuseller och attraktioner på nöjesfält.
Tänk att bara jobba med en massa starka färger och måla nemo på en berg-och-dalbana och sånt.
Eller tänk att vara provåkare!! Det måste vara hög lön i alla fall=) Hoppas de har livsförsäkring också.
Det märks att jag har för lite att göra när jag står och funderar på såna här saker...suck*

Jag har lunch om 25 minuter och det är hur coolt som helst här. Alla verkar ha försovit sig idag.
Tiden går SÅ långsamt!
Jag ska bner och köpa lite grejjer på lunchen. Ett par 70's jeans som blir colla till hösten och lite höstfärgade tröjor. En sjal på indiska blir det nog också. Vi får se. Jag berättar vad jag hittade när jag kommer hem sen och det blir nog en och annan bild med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0