Killar???

 

 

Jag har en sån på jobbet och det värsta med det är att man inte har någonstans att fly när han väl är här. Sedan kan han stå i 30 minuter och vänta på att man ska bli klar med alla kunderna som står i kö. Det är jättejobbigt faktiskt.Mina kollegor står lite och ler och gör sina saker medans jag får stå där och se glad ut. För några veckor sedan så vågade han till och med fråga efter min msn och det var ett himla knep och knåp för hans del. Telefoner ringde och kunder kom. 

Idag så frågade han om inte vi kunde hitta på något och jag dog. Det är jobbigt att säga nej på sådana saker men jag gjorde det. Pontus hade blivit rätt så upprörd annars=)

Nu är jag hemma i alla fall och har varit i lokalen med pynt och grejjer. Burit massor med stolar och bara suttit i baren. Jag skulle ju ta en massa bilder på kameran var hemma och jag vill ha finingkameran till det. Ska be pappa ta med sig den imorgon och sen ska jag gå och fota efter jobbet när jag ändå ska dit. Det måste dukas och grejas imorgon=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0