Min penna försvann!!!

Det blev ingen shopping på lunchen!!!

Jag hade spanat in ett par byxor och de fanns bara i för stora storlekar så det blev ingenting av det.
 Jag var inne på indiska med och provade lite men jag passar inte i blommiga grejjer som de hade där inne.
Ett problem som dök upp var att jag glömde min älskade penna i omklädningsrummet och upptäckte det först när jag var på jobbet igen. Det blev till att springa dit igen och självklart så var drapperiet fördraget till just det omklädningsrummet och det var en massa kö också. Efter en kvart så visade det sig att det inte var någon där inne så jag sprang in och hämtade den.
Som sagt. Ingen shopping men pennan kom på plats=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0