Nollan det är jag!!!

HEEEEEJ!!

Det var längesedan, förlåt men det har varit fullt schema med nollningen på skolan. Karlskrona är det som gäller och det är jätteroligt. Just nu är jag hemma i mitt "normala" hem och det är jätteskönt. Jag ska tillbaka imorgon klockan 12.00 för att träffa de andra tjejerna från programmet. Vi ska planera lite inför det uppdraget som vi ska redovisa på lördag. Det är en massa saker som man ska hitta och en massa olika personer vi ska ta dit. Jag är rejält bakis idag också och har varit det hela dagen och dessutom så har jag ägnat dagen p Boda Borg och det är ingen bra komination. Det blev vila idag för min del och nu är jag hemma hos älsklingen.
Jag lovar att berätta mer och en kamera har jag någonstans men jag vet inte vart den är. Dessutom så får jag inte gå att fotografera överallt=). Det bestämmer sexmästeriet(några som står för lekar och bestämmer allt! Det är de som gör att det blir kul).

Puss så länge i alla fall!=)
Lovar att berätta mer noga
Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0