När ska jag lära mig??

Ja, jag är vaken! Igår blev det jättesent att sova för mig. Först pratade jag med L i telefon till halv tolv och sen pratade jag och P länge till. Jag ska måste sova för att klara dagen. När ska jag lära mig?
Idag är det i alla fall fredag och det känns kanon, Vi ska va hos L och blanda lite drinkar och sedan får vi se om vi går ner på stan och till alla tillställningar som finns där.

Jag börjar klockan nio så egentligen är det rätt stressigt men jag orkar faktiskt inte stressa. Jag har andra saker för mig istället för det=)
Nu blir det frukost, påklädning, sminkning och tv4 morgon.

Hej så länge! Försov er inte

Kommentarer
Postat av: Lia

haha jag brukar okså prata i telefon sent i natten ;D

2008-08-08 @ 08:34:01
URL: http://mydear.blogg.se/
Postat av: Emma

regnar det lika mycket hos dig som här?

2008-08-08 @ 09:09:33
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0