MODEKOLLAGE HÖST/VINTER 08

CIFF Autumn/Winter 2008/2009 Fashion & Color Trends

Här har du lite att få inspiration ifrån.

KLÄ DIG BEKVÄMT I HÖST!!



Godermorgon!!

Jag vaknade lite sent idag så det var stressigt. Jag vaknade en gång klockan 07.15 för att han ville ha skjuts sen var det hem och lägga sig och sova i några timmar till. 10.40 vaknade jag och skulle infinna mig på jobbet klockan 11.00. Det var jobbigt men n står jag i alla fall här med en tom mage och röda ögon.

Igår fyllde ju pappa år och vi var på italiensk opera. Det vart över alla förväntningar faktiskt och de var grymma. Det är annat ljud i de instrumenten jämfört med på musikskolan där en elev står med en gnällig fiol och försöker spla lille katt.

Efter operan åkte vi hem och åt varma smörgåsar och champagne, vilket var både gott och trevligt.

Jobb idag och jag tänkte lägga ut lite bilder på hur lokalen blir som vi ska vara i. Den är ju ombygd från noll och inget och nu finns det faktiskt en bar på plats också. Det blir som en liten nattklubb=)

nnu en dag så verkar solen kämpa sig fram emellanåt men det verkar också som att en och annan regndroppe gör det ibland. 

Nu ska jag jobba vidare en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0