Mild nollning

Godnatt bloggen!
Nu är det verkligen natt och jag är skitfull och skittrött. Ute på campus var det ett rejält drag och vi hade idag tre förfester att gå på och det var supernajs. Man lärde känna varandra bättre och lärde varandras namn, vilket jag tyckte var bra i alla fall som var ny. Jag lyckades få kontakt med några supertrevliga tjejer och det blev kanon. Vi hade en socionomhandledare som var kanonhärlig också och allt blev mycket lättare när man kunde ty sig till någon som man visste kunde bättre än en själv.
Efter tre förfester så vart det i alla fall festival och jag kunde omöjligt hålla reda på vilka som hörde till vilket program. Alla hade olika och jag och en annan tjej försökte utnyttja killarna som satt på bänkar med fulla glas så vi drack lite också och det tyckte studenterna bara var trevligt. Nu har jag i alla fall bestämt att jag och Pontus ska flytta och det ska vi göra snart-. Jag älskar honom och det är med honom som jag ska dela resten av mitt liv.
Nollningen var ju inte hälften så svår här som i karlskrona och det är synd. Jag hade velat ha lite mera röj och framför allt lite mera strängt hos studentkåren eller några. Imorgon har vi ledigt och bara det känns ju slappt, det borde ändå vara lite varje dag och jag tycker verkligen att de kunde ha fixat fest på stallarna igår. Vi hörs imorgon när jag är lite nyktrare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0