Kroppen är vaken!!!

Förresten så är jag vaken nu som du kanske förstår. Jag hade som vanligt riktigt svårt att somna inatt och med det så medföljer det automatiskt att det blir svårt att vakna. Klockan 09.00 infann jag mig på jobbet, men det var bara min kropp. Resten låg fortfarande kvar i den mjuka sängen och sov. Jag har väl börjat vakna till liv nu den sista halvtimmen när jag har fika. Det blev en massa plommon till fika men de är så svåra för ligger de för länge och för blött så blir de helt sunkiga.
Ont i foten har jag också. Vid vristen och det strålar ner i stortån och pektån. Vet inte vad det kan vara men jag får svårt att gå i alla fall, det är en sak som är säker. Under middagen kommer jag för övrigt att drabbas av lite lyx när farmor kommer och hämtar mig på jobbet och jag ska äta hos henne med två av mina kusiner och farmors syster. Det blir ju bara en timme men det kommer bli mysigt ändå. Jag längtar till lunch!!!
Då är det bara 6 timmar kvar av jobbardagen.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0