Jag är inte gjord för morgon!!

Igår var jag riktigt jäkla förbannad . Jag jobbade sent och fick dessutom åka hem och städa efteråt. Pappa ska ha kalas för sina jobbarkompisar där hemma och då kan det ju inte se ut hur som helst. Jag fick städa mitt rum som såg ut som tredje världskriget i vanlig ordning men problemet var att storebror enbart gick från tv:n till datorn utan att göra någonting. Han hade väl dammsugit halva övervåningen och tappat dammsugaren någonstans på golvet. LIIIITE dåligt tyckte jag som började städa ännu mera i ren ilska. Och rent, det blev det. Klockan 21.30 åkte jag och Pontus till lägenheten men problemet var att klockan 21.30 så borde jag också ha sovit. Klockan 00.30 somnade jag efter en lång dusch och lite färg på naglarna.

Även denna morgon lyckades jag gå upp hyfsat pigg när jag väl vaknade. Värre blev det sen när jag skulle sminka mig och när jag stod och tänkte på alla som låg och sov till 08.00 i alla fall. Jag var inte en av de och det kändes som att jag var den enda levande i stan klockan 05.55 när jag gick till jobbet. Till råga på allt så började det självklart regna och det förvånade mig inte direkt heller.

Nu står jag i alla fall här för sista gången och det är blandade känslor. Det har varit väldigt bra på jobbet men jag behöver komma vidare. Det som jag inte kommer sakna är att sova 4 timmar på natten och jobba en hel dag. JIHOOO


Men jag är inte borta för gott. Kommer nog jobba lite strötimmar för att få ihop en slant varje månad. Fattig student behöver pengar


God morgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0