Höstvädret slog mig i huvudet...

Jobbet är i full gång men jag är sjukt trött. Jag vet inte vad det var men det var nog höstvädret som slog mig i huvudet eller något för jag kunde knappt komma upp i morse. Men nu står jag här i alla fall och det finns inte så mycket att göra. Både skönt och o skönt. Dagarna brukar gå rätt sakta om man inte har något att göra och dessutom ska jag jobba till ikväll vilket känns ännu med jobbigt. För övrigt spenderar jag en massa pengar på onödiga saker och det kommer resultera i att hela min lön kommer vara slut snart. Jag som skulle spara...=Z
En utlandsresa till i sommar vore ju inteh elt dumt men jag märker nu att det är svårt att få tiden att räcka till.
Suck...Jag vill nog inte plugga trots allt, men vad ska jag annars göra?!

Kolla ut  så kommer du förresten se att träden börjar bli gula!!!


Kommentarer
Postat av: vanessa

cool blogg!

2008-08-05 @ 09:22:58
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: vanessa

cool blogg!

2008-08-05 @ 09:22:59
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0