Gud vad jobbigt...

Jag är på jobbet och det har varit kos hela dagen. Har inte haft tid att skriva något inlägg ens. Stan har blivit omgjord till ett enda stort tivoli! Det är en karusseller precis utanför och 35 barnfamiljer som står och tittar på en liten attraktion som ser ut som luftballonger som åker runt i en cirkel.
Det finns mammor som byter blöjor mitt på gatan och 13åriga flickor som springer mitt på bilvägen utan att titta sig omkring. Alla är hatade av alla när de går och trängs på stan och en liten del av stadens befolkning flyr till en liten stuga någonstans för att få lugn och ro.
Förra året tyckte jag det var roligt med lite stim i stan men iår när jag var ute en timme på lunchen kändes det bara jobbigt. Det kanske är för att man bara tittar på allt som händer från fönstrena på jobbet och då blir man bara irriterad på det.
Egentligen är det ju roligt när det händer lite=)

Hörs sen när jag är på bättre humör

puss


Kommentarer
Postat av: Lalaa





Vill du få presentkort på Kicks värde 150:- eller 250:-, helt gratis? http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1011 - Det funkar!



och ifall du redan är medlem kan du ju kolla in andra gratis erbjudanden och tävlingar i min blogg :) kram!

2008-08-08 @ 16:21:59
URL: http://gratisfree.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, bli medlem på :http://www.gratisgen.se/?ref=91571!



Om du värvar 7 vänner får du en gratis produkt,

tex. sodastream maskin, Ipod, ps2 & massa massa mer!

Jätte fina produkter kan man få utav att värva bara 7 vänner, så kom igen!



Bli medlem NU!







Allt är gratis!



2008-08-08 @ 16:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0