GUD VAD BRA ALLT BLIR!!

Jag hänger inte riktigt med i svängarna här längre. Jag flyttade ju till Karlskrona för att plugga sjuksköterska och vi började i lördags. Jag har åkt hem en del emellan för att hämta grejer och träffa familj och älskling och när jag tog bilen och åkte så ungefär halvvägs så ringer ett nummer som jag inte känner igen. Får någon konstig känsla att det är ett meddelande om antagning och vågar därför inte svara. Lite kort därefter ringer mamma och säger att jag kom in i Växjö. På ett sätt var det en skön känsla men å andra sidan så var det skitjobbigt och jag tycker fortfarande att det är jobbigt.
Alla mina vänner som jag har lyckats skaffa mig??
Är det inte skönt att komma bort lite till en annan stad och "starta om"??
Bara göra något som man inte brukar på ett ställe som man inte brukar vara på. Det blev ett jättejobbigt val men hon från universitetet ringde igen och jag kunde inte annat än att ta platsen och det är med blandade känslor.
Så nu har jag i alla fall flyttat hem igen och jag ligger i min säng och ska sova. Det är bara säng och stol och extrasäng som ska med hem från lägenheten. Det jobbigaste var att jag skulle lämna hon som jag är inneboende hos i sticket efter bara några dagar men det var en annan tjej i min klass som ville ha den så det löste ju sig med.
GUD VAD BRA ALLT BLIR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0