GRATTIS!!!

Grattis pappa!

Jag gick upp klockan 5 och sjöng för pappa, eller mamma väckte mig och så sjöng vi. Jag hade världens största och tyngsta paket att släpa på och de andra skrattade åt mig. Det var till och med för stort för att slå in. Två vita barstolar(skitsnygga) fick han och han blev glad. På lördag som sagt blir det dunderfest och gud vad kul det kommer bli. Sedan är det på lördag nästa vecka som jag flyttar. Vet inte om jag har lust men ska man plugga så ska man.
Det blir hem efter jobbet och sen blir det faktiskt Oprea bestämde mamma. Det var det enda som fanns att göra typ och pappa blev väl måttligt glad. Han gillar typ bara Tomas Ledin-musik med en massa ös men vi gör det för att göra något och så blir det självklart en bit mat också.
Jag hade behövs gå på stan men jag får göra det på lördagförmiddag och hitta en klänning till pappsens party.
Hörs sen!=)
Förresten så är jag ju på jobbet nu. Började klockan 6.00 så det är lite synd om mig känner jag. Jag är DUNDERTRÖTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0