Fy fan vilken fest!

Igår var det ju som sagt fest för pappa och det blv ett jävla röjj!
Alla hade ju självklart en massa fuffens för sig och jag såg pappa åka rullskridskor(Sånna där gamla) för första gången. Han var tydligen väldigt duktig som ung och det satt kvar. Han åkte på som fasen. Jag har heller aldrigsett honom i en rosa tröja men det fick jag också se=)

Verkligen alla hade roligt och det var sjukt mycket folk. Maten var god och alla stod och hängde i vår hembygda bar. Det blev en succé helt enkelt och en massor med mat över. Vi hade beställt liiiite för mycket men det blir lunchbox till jobbet.

Imorgon har jag sån tur i alla fall att jag börjar 14.15 men jag är värd det. Vi var och städade upp allt idag och vid tre fick jag åka hem och sen sov jag till 19.10. Jag vaknade dessutom med världens huvudvärk och två timmar senare fick jag skjuts av mamma och pappa hem, åt lite vattenmelon och tittade på tv. Sen blev jag bra och nu är jag hos Pontus igen och ska sova. Jag är sjukt trött nu också så läggdags för mig.


Nu signar jag ut för idag med ett helt inlägg=P

Lovar att det blir mer imorgon men jag hade inte möjlighet att skriva mer


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0