Dåligt väder och dåliga kläder...

Idag har varit en ganska jobbig dag. Jag gick upp klockan 05.00 för att gå till jobbet och gick dit när regnet precis hade börjat. Sedan blev det bara värre och värre. Det öste ner som om en dusch var igång där uppe i himlen. Jag har faktiskt aldrig sett sådant regn i Sverige. Som tur var så var jag på jobbet och behövde inte gå hem på ett tag i regnet. Självklart hade jag bara flp-flop på mig eftersom att jag har skoskav. Klockan 15.00 var det hemgång i alla fall och då lyckades det bli ett uppehåll. Gick på stan lite och köpte cremer och annat som man behöver. Sedan gick jag hem och vilade lite och fastnade på Jerry Springer Show. Ganska patetiskt faktiskt men jag fastnade och brukar fastna just på det programmet. Jag fixade en övernattningslägenhet eftersom att jag ska börja plugga på annan ort. Jag längtade efter Pontus hela dagen så när han var klar på jobbet stack vi och handlade mat och slutade även med ett caféset till balkongen. Sedan åt vi mat och nu ska jag tvätta håret och sen sova.
Förresten så brukar man ju säga att det inte finns dåligt väder, bara dåliga kläder men jag tvekar på att något regnställ i världen skulle klara det regnet som har varit idag.

Brandlarmet gick på jobbet två gånger med eftersom att det regnade. Hoppas att det blir likadant väder imorgon. Jag tyckte att det var lite mysigt och jag fick höststämning i kroppen
.
http://212.75.68.236/images/18.188a387101ba4484f080002464/Image01.jpg
Såhär kändes det som att det var idag även om bilden inte har något med dagens regn att göra.


NAttinatti!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0