...ASOS<3...

Jag är sådan som person att jag inte tycker om att gå i en massa kläder med krafs hit och dit. Band och snören och blommor trivs jag inte i. Det är väl i så fall skorna som jag kan gå ganska långt över gränserna med. Men jag hittade lite plain saker som jag skulle trivas i. Kanske lite tråkigt att bara ha basplagg men jag passar INTE i blommiga grejer. Så är det bara. 3½ timme kvar på jobbet!!!!
 


ASOS Mixed Fabric Tie Back Top

ASOS Mixed Fabric Tie Back Top

ASOS Dip Dye Embellished Trim Dress

ASOS Dip Dye Embellished Trim Dress

ASOS Drop Waist Jersey Hoodie

ASOS Drop Waist Jersey Hoodie

WeSC Button-Through Oversize Stripe Vest Dress

WeSC Button-Through Oversize Stripe Vest Dress

ASOS Elasticated Detail Off Shoulder Top

ASOS Elasticated Detail Off Shoulder Top

Allt från Asos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du vilja vara en ängel och signa dig under mig (http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=2043 )? Jag får 5 kronor och det tar dig 30 sekunder. Jag skulle bli jätteglad =)))

du får dessutom 20 kr och kan börja din egen samling om du skulle vilja. inga hakar alls, bara 30 sekunder av ditt liv för att sätta ett leende på en annan människas läppar =)

Tack på förhand!

2008-08-21 @ 15:19:52
Postat av: Mr.K

okej

2008-08-21 @ 15:20:10
URL: http://kimmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0