älskade höst..?

Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag längtar till hösten. Eller hösten är väl mer eller mindre redan här men jag längtar tills alla löven på träden är sådär brandgula och orangea. När luften är kall att andas in och när den friska luften biter i kinderna.
En mysig jacka och sjal är det man behöver, kanske ett par vantar med.
Jag längtar till när man kan gå i skogen i timmar och titta på alla färger och tänka: Oj, det ser precis ut som ett kort.
Och tänk det på morgonen börjar bli så kallt att man kan se frosten i det höga gräset.
Ja, jag längtar nog till de fina höstdagarna.



Jag som alltid har hatat höst och vinter!!!

Kommentarer
Postat av: vanessa

hehe, vad görs?

2008-08-05 @ 13:45:10
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0