Sovdags?

Hej bloggen=)

Känner mig rätt trött nu och jag ligger redo i sängen för att sova. Ska sticka härifrån kl:07.40 för att åka till Denmark. Det kommer bli rätt nice tror jag.Var och tränade Aerobic idag och jag vet inte vad jag tyckte om det. Instruktören var så famsigoch skulle leka rolig och jag bara kände hur mycket jag var där för att trna och inte flamsa. Hon glömde hela tiden bort vad vi skulle göra och ja, det var irriterande. Hon skulle försöka leka rolig också och det gjorde mig ännu mer irriterad. Tror inte att hennes pass var så himla poppis för det var typ bara 8 pers där. Me det var skönt för oss som var där och jag kände ändå att träningen gick bra, trots vissa irritationsmoment.
Ska i alla fall sova snart och jag vet inte om jag ska skriva mer idag. Har  varit dålig på det idag men det har ju å andra sidan inte hänt så mycket.

Pussen

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0