Sjuk??

Nu har jag städat lite på ovanvåningen men jag är inte speciellt effektiv. Tvn är på och nu tröttnade jag lite så jag gick ner och kokade te. Känns som att jag behöver det. Får inte vara sjuk på onsdag, den enda dagen jag jobbar denna veckan och det hade varit surt sen när lönen kom och det saknas 9 timmar. Jobbar ju inte så mycket heller så jag behöver pengarna. På fredag får jag inte heller vara sjuk när bästa kompisen har megakalas. 20 år=). Och på lördag får jag ju inte heller vara sjuk. Premiär av the one and only sommarställe!!! I can´t miss it. Sorry.
Men i alla fall. Nu ska jag Äta en bit mörk choklad och dricka te. Hoppas att trycket i mina öron försvinner.


                                                       image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0