Sitter fortfarande ute...

Nu är jag sådär velig. Vill jag bada eller vill jag inte??Eller vill vill jag ju men orkar jag fixa med bikini och allt.
Tror jag gör det senare ikväll kanske. Ännu så vet jag inte vart denna dagen slutar men jag har en känsla av att jag inte kommer att röra på mig speciellt mycket. Lär sitta i min stol hela dagen och bara njuta. Jag behöver verkligen detta och den senaste tiden i mitt liv har varit väldigt upptagen för sol. Vilket är konstigt. Men det blir väl v lätt så. Ska nog gå in och göra mig en fruktdrink sen. Det känns skönt att vara såhär nyttig.
                                                                                                                                                                                                                                                      
                                               image12

Solsäng:Vitaknutar


En sånhär vill jag ha:D Det ser ut som en hundsäng eller något men det är det inte.bara så att du vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0