Naglarna klara

Ja, naglarna har ju då varit klara sedan iförrgår men i alla fall. Vet inte vad jag tycker ännu. Känns som att jag vill ha mina egna som de är när jag målar de själv men sen känner jag ändå att det är jobbigt när jag jobbar för då åker färgen av väldigt lätt och då är det bättre att jag har lösnaglar. Men att köpa naglar i affären och göra själv kanske inte är det allra vackraste. Kan bli rätt fult faktiskt...men jag ska i alla fall se hur det blir efter ett tag...

Såhär blev i alla fall resultatet av de naglarna, ursäkta mina tjocka fingrar men jag är redan medveten om det=)


                                                          image35
                                                     Oj, bilden blev rätt ljus ser jag nu. menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0