Laddar ner bilder...

Hallo igen.
En lång dag har åter gått mot sitt slut. Var ju Valborg för en timme sen men jag har inte orkat fira så jag var hemma med mami och papi och firade med bakad potatis Ska bli skönt att sova länge imon. Jobbade ju med och det var rätt jobbigt även om jag inte jobbade länge. Vet ite vad som hände men på vägen till bilen mötte jag P och jag blev bara sur över något och har förblivit ganska sur hela tiden sedan dess. Stackaren=) han har det inte lätt att dras med mig. I alla fall så verkar det ju som att alla andra är ute och ränner men jag ligger här i min säng med fläkten på i taket och njuter över det. Hade jag gått ut hade jag bara varit tråkig och trött så det känns rätt bra och slippa det med, för allas del=P. Ska lägga upp lite bilder från shoppingen i Köpenhamn. De dyker väl upp om 20 minuter och så blir det väl ett inlägg till=) hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0