KLÄDER

I love shopping är kanske ingen nyhet men jag blev lite orolig ett tag när jag inte hittade något på Magasin. Mat bara och det är ju något som alla behöver...Det slutade i alla fall med att jag hittade lite grejjer ändå och jag ångrar som sagt ingenting=). Förlåt om jag skriver lite slarvigt men det är så när man ska skriva på laptop att en del tangenter missas eller något. Jobbigt är det i alla fall. Menmen Shoppingen är färdig och nu ska jag inte shoppa på länge säger vi=)

Vad tycks??





image43

Tröja:Top Shop

Glasögonfodral:Top Shop


image44

Linne: Sparkz
Tröja/klänning: Sparkz
Skor: Sparkz

image45

Linne: Part Two
Träningströja: Part Two


image46

Sjal: Vettifasen
Skor: Pied A Terre


image50

Väska: DKNY
Necessär: DKNY
Plånbok: Marc O'Polo



image51


Topsburk: Lisbeth Dahl
Padsburk: Lisbeth Dahl
Glaskar: Vet ej(
Lisbeth Dahl antagligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0