Hej hej

Hej hej=).

Jätteglad idag. Satt och spelade guitarhero och vann överlägset mot min motståndare varje gång(Jihoow)
Det blir i alla fall träning kl 17.45 och sen tänkte jag se om min lilla vän vill bada med mig.
ingde till vårdcentralen idag och frågade om jag kunde komma ner och ta min andra spruta mot livmoderhalscancer, Gardasil Men man var visst tvungen att boka så jag bokade in 09.15 imon. Sedan skulle jag bara berätta att jag skulle ta den men hon sa snabbt nej och förklarade att vi skulle till Köpenhamn klockan 08.00 för shopping!=)Kulkul.
Ska köpa väskor i alla fall. Lär ju bli en Longchamp i alla fall som jag ska ha när jag reser. Sen ska jag nog ha min andra longchamp som sminkväska. Måste bära runt på en massa grejjer hela tiden eftersom att jag inte alltid sover hemma. Men som sagt. Fick ju ringa till vårdcentralen och boka om. 5 maj klockan 9.00 blev det.
Förresten!!! du som ska ta sprutorna, var noga med att du ska ta spruta ett månad 0 och spruta två månad 2 och spruta tre 6 månader efter spruta två. Jag har gjort fel nämligen och ska ta min andra spruta månad 3.=S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0