Godmorgon

Hej hej!! Idag var det inte så fint väder ska jag bara börja med att säga. Var ju ute igår och det var ganska tråkigt fakiskt, eller det var superroliga människor som förfestade lite men det är inte kul när det står 500 pers i kö som vill in samtidigt. Vi gav upp ett tag där och stack någon annanstans men sen försökte vi hos vakten och lyckades komma in. Tack för det snälla vakt=)
Idag ska jag gå på Vårshowen igen. De har sista föreställningen idag och då blir det förhoppningsvis en massa spex. Det var förresten hur bra som helst och jag förstår inte varför folk inte är mer kulturella av sig...
Men i alla fall. Det är bara det som står på schemat inte än så länge så jag lär återkomma snart=)
JO, behöver städa mitt rum.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0